tirsdag 6. november 2012

Lyst på armband frå SysterP?

Hei!

Nytt merke hos oss er SysterP! Nydelege smykke og armband i svensk design inspirert av reiser i Asia og Amerika. Utvalet er stort og fleire bilete kjem. Kolleksjonen finn du også i nettbutikken vår HER!


Bilete lånt frå den fine bloggen til Kine (som du finn HER).

Me utvider altså sortimentet og vil at fleire skal vite om oss, så når me passerer 1500 tilhengere på FACEBOOK trekk me ein heldig vinnar av eit nyyyyydeleg armband frå SysterP; Hoop Leaf Bracelet belagt med 18 karat gull til verdi av kr 799.-


Vil du at dette skal bli ditt, kan du vere med å dele Facebooksida vår med venene dine, og leggje igjen ei melding her på bloggen under dette innlegget (husk mailadressa di). Plutselig er kanskje akkurat du den heldige vinnaren som kan pynte deg med dette lekre armbandet:-)





44 kommentarer:

Camilla Moss sa...

Kunne gjerne tenke meg å vinne et slikt armbånd, for det var veldig fint! Sida er delt, og email er allimac_89@hotmail.com

meg sa...

nydelig ;-) står på ønskelista mi.
sida er både delt og likt
email er : as.forland@hotmail.com

ph sa...

SYSTER P er har bare så utrolige flotte saker, spesielt disse skjønne arbmbåndene ♥♥♥
Har ønsket meg lenge, men enda ikke skaffet meg et. Hadde vært ren og skjær LYKKE om jeg hadde blitt den heldige eier av Hoop Leaf Bracelet!

Jeg deler videre ;)))

Mvh
Peggy Hjelmås
peggyhjelmaas@hotmail.com

Anonym sa...

Hei.
Kjempeflott armbånd, fin blogg som er gøy å følge med på...
anne-kjerstih@hotmail.com

Wonderland4Three.blogg.no sa...

ღ For et utrolig nydelig armbånd ღ

Jeg Liker og deler med glede facebook siden deres ღ

Må bare si en gang til ღ For et UTROLIG nydelig armbånd ღ

*Ha en super dag videre ღ

charlotte_kolnes@hotmail.com
ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! Liker på fb! Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

wenche sørgård sa...

Vakkert armbånd!
Er selvfølgelig med på trekningen og har delt på facebook.

Anonym sa...

Det var et kjemepeflott armbånd. Selvsagt vil jeg dele siden til min FB!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Simon sa...

Utrolig fint armbånd!
Vil gjerne gi det til ei spesiell jente i julegave om jeg vinner det.
Siden på facebook er likt og delt. :))

Simon Berger
zuperman_93(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

Hei.
Jeg har lyst på armbåndet. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

Takker påforhånd.
Mvh Andrea

Monica's Verden sa...

Jeg liker og deler Facebook siden ..
Kjempe lekkert armbånd...

Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Geroannie sa...

Siden er delt :)
sorgenfri2#hotmail.com

Janne sa...

Har likt fb siden og delt konkurransen. Vakkert smykke <3

Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com

Anonym sa...

Hei på deg!

Jeg sitter oppe i natten og svarer på konkurranser, og fant siden din som jeg gjerne vil være med på. Har delt FB-siden med ca. 860 venner, og deler gjerne bloggen din også.
Ønsker veldig å vinne dette flotte armbåndet!!
Det var sjeldent pent!!

Vennlig hilsen Guri Marie

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Asagao sa...

Hei :)
Jeg vil gjerne være med i trekningen! Jeg liker og delt på fb!
Hilsen
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

Merete K. sa...

Hei!

Nydelig armbånd, blir gjerne med i trekningen. Har delt facebooksiden med venner :-)
Ha en riktig fin torsdag!

Beste hilsen fra Merete
m-korsg@online.no

Hanna sa...

Har delt og er med :)

hanna_lw(alfakrøll)hotmail.com

madebyjulia sa...

nydelig, jeg er med:)


madebyjulia sa...

flott gave til min kjære, så her krysser jeg fingrene

mvh

willa

wilak@online.no

Ida Lind sa...

Jeg blir med :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Ole-Martin sa...

Jeg blir med, og liker og deler siden.
Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Anonym sa...

Juleønske :)
har delt, de var nydelige.
Siljelittle@hotmail.com

Anonym sa...


elsker smykker og det armbåndet
var jo bare skjønt!:)

prøver ut lykken
bettinaegeli@live.no

Anonym sa...

Nydelig! Her e da berre å kryssa fingrane :)
ilteigland@haugnett.no

Pernille sa...

Vakkert! Håper lykken står meg bi :-)
pernille.toresdatter@gmail.com

Unknown sa...

Nydelig smykke, delt og likt på facebook
grokaas@gmail.com

Christine Olsson sa...

jaa! kjempe fine
chriztineo@hotmail.no

Anonym sa...

Hei!

Jeg vil så gjerne være med på denne nydelige trekningen.
Måtte spørre på FB hvor konkurransen var fordi jeg ikke fant den, men nå håper jeg alt er i orden.

Vennlig hilsen Guri Marie

gurimariekr@gmail.no

Tonje sa...

Så flotte smykker :) Da har jeg også deltatt!

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååå, så utruli masse nydelig:))))))))))))

Digger og deler med glede:)))

Mvh
Merete Svartis Ludviksen
merete1974@hotmail.com

Frode Losvik sa...

Ønsker gjerne og være med i trekningen av dette smykket når dere når 1500 tilhengere. Har delt siden c",)

Mvh.
frodelosvik@gmail.com

Bente blm sa...

Kjempefint armbånd, har delt siden :-)

Mvh Bente L
benmaas#hotmail.no

Anonym sa...

Likt og delt :)

Sara J.
rangoahang@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg er gjerne med!
Deler siden på facebook og krysser fingre!

anettesoumjensen@gmail.com

Jinggirl sa...

Jeg blir med!
Hilsen Anna Jenssen,
anna.pinki@gmail.com

Anonym sa...

Jeg er med :D
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Anonym sa...

Heia :-)

Har likt siden dokkers - og deler igjen !!!

Hilsen Elin med mail adr:

elinhsa@frisurf.no

Anne-Petra sa...

Delt

anne-petra@hotmail.com

Anonym sa...

Delt!
Marit.gjerstad@gmail.com

Anonym sa...

Nydelig armbånd! lart eg vil vere med på konkurransen :)

Liker siden på facebook og har delt med alle vennene mine :)

Godt nytt år, og god helg! :)

Klem Helene

helenemoeb@gmail.com

Anonym sa...

Hei!!
Å, jeg bare elsker alt i fra Syster P. Vil gjerne være med i trekning av armbånd:)
Har delt fb siden deres på fb:)
mailadr min er:
renate_etne@hotmail.com

mvh renate

Anonym sa...

Knallfint smykke
Og knallfin butikk!!!!
Monica.rydland@gmail.com

Anonym sa...

Nydelige, håper jeg er heldig:) deler på min fb side: Vivian Amundrud (vivam@c2i.net)

ph sa...

Jippi!! Nå mangler det bare 50!
Deler igjen på min FB, pluss på Syster P sin side (..så får vi håpe det gjør "susen" ;) )

Mvh
Peggy H.
peggyhjelmaas@hotmail.com